עיצוב הזמנה דיגיטלית ב50 ₪ בלבד רקעים מעוצבים לעיצוב ההזמנה חינם! משלוחים מהירים לכל הארץ

להיות מעצב הזמנות לבר מצווה מקצועי מהמחשב שלך בבית

הזמנות לאירוע הן חלק בלתי נפרד ממנו. בין אם מדובר על חתונה, בר מצווה או בת מצווה, אין ספק כי ההזמנה אותה יקבלו המוזמנים שלך תשקף להם את אופי האירוע העומד להתרחש. היום, ניתן לעצב את ההזמנה און ליין באמצעות אתר ייעודי המאפשר לך לבחור מבין אינספור עיצובים וסגנונות כשההזמנות נשלחות אל הלקוח בתוך שלושה ימים בלבד.

מעצב הזמנות לבר מצווה מקצועי

בר מצווה מושלמת מתחילה בהזמנה מושלמת

בר מצווה הוא אחד האירועים המיוחדים ביותר בחייו של ילד. זוהי נקודת ציון במעבר בין ילד לנער. כל המשפחה הקרובה מוזמנת וגם החברים הקרובים. כדי ליצור את הרושם הנכון חשוב לבחור בהזמנה אשר תשקף את אופיו של הנער וגם את אופיו של האירוע.

13 שנים חיכית לאירוע הזה

כדי להעניק להזמנה אופי אישי ניתן לעצב הזמנה הכוללת תמונה של הנער או קומיקס מצחיק, תחביב מיוחד שיש לו או משפט מיוחד הקשור בנער ובאופיו המיוחד שהרי האורחים מגיעים לחגוג לכבודו.

כל מה שחשוב לכתוב בהזמנה לבר מצווה

הזמנה לבר מצווה צריכה לכלול את פרטי האירוע, מקום ושעת האירוע וכמובן, פרטים ליצירת קשר לצורך אישור הגעה. שם הנער מופיע לרוב בפונט גדול ועמו תמונה המאפיינת אותו או את אופי האירוע. יש הבוחרים לשים תמונה של הכותל או של ספר תורה, יש הבוחרים בתפילין ויש הבוחרים להדגיש תחביב כמו כדורגל או כדורסל.

יכול לעניין אותך גם:

עולם של עיצובים

אינספור עיצובים מחכים לך באתר. כל סגנון, כל צבע, כל עיצוב, המבחר בלתי מוגבל. מומלץ להתייעץ עם חתן בר המצווה ולשאול את דעתו בנוגע לעיצוב ההזמנה, זאת על מנת שירגיש חלק מהאירוע.

מעצב הזמנות לבר מצווה על כל נייר, כל סגנון

סוגי הנייר עליהם תודפס ההזמנה הם נייר כרומו או נייר פנינה יוקרתי. נייר הכרומו מופיע בגוונים שונים ועל גביו ניתן להדפיס תמונה או איור של חתן בר המצווה. כל מה שצריך הוא לבחור סגנון הזמנה ונייר על גביו היא תודפס.

הזמנה מושלמת בקליק

כל מה שצריך כדי להיות מעצב הזמנות לבר מצווה הוא להיכנס לאתר, למלא את הפרטים ולבחור את העיצוב שלך בצירוף של תמונה או איור רצוי אותו ישתלו המעצבים המוכשרים בהזמנה. זה הזמן לבחור פונט רצוי, גודל אותיות, צבע הזמנה וללחוץ על SEND.

ההזמנה שלך יוצאת לדרך

עכשיו המעצבים המוכשרים מעצבים לך הזמנה בדיוק כמו שחלמת ומילאת בטופס הרצוי. לאחר העיצוב היא תישלח בחזרה לאישורך על מנת לרדת להדפסה. עכשיו, רק נותר לחכות שלושה ימים וההזמנות אצלך.

הזמנה מושלמת ברגע

חיפשת מעצב הזמנות לבר מצווה שיהיה גם מקצועי וגם משתלם? מצאת! מאחורי סטודיו CELL עומדים גרפיקאים מוכשרים ומנוסים ואנשי דפוס מקצועיים המאפשרים לך לעצב הזמנה מושלמת לכל אירוע בין אם מדובר על בר מצווה, בת מצווה או חתונה. מגוון הזמנות עצום בכל עיצוב ובכל סגנון מחכה לך באתר ולאחר אישור ההזמנה, בתוך שלושה ימים ההזמנות אצלך. ועכשיו אצלנו, הזמנה בעלות של שקל בהזמנת 300 הזמנות ומעלה.