עיצוב הזמנה דיגיטלית ב50 ₪ בלבד רקעים מעוצבים לעיצוב ההזמנה חינם! משלוחים מהירים לכל הארץ

עיצוב הזמנה לחתונה אונליין

די מדהים מה שטכנולוגיית המידע מאפשרת היום. ניתן היום לבצע פעולות בנקאיות מורכבות, לעשות קניות בחנויות ממגוון המותגים ברחבי העולם ולהכיר אנשים מכל תרבות על הגלובוס. בכל הקשור לתעשיית החתונות, לעומת זאת, יש הרבה פעמים את הרושם שמשהו תקוע.

עיצוב הזמנה לחתונה אונליין

נכון, העיצובים והאופנות השתנו והטכנולוגיות השונות בתחום הקולינריה והסאונד, למשל, התפתחו. עם זאת, נראה שמשהו באופן שכל העסק עובד נשאר שמרני ביותר. אנו נפגשים לפגישות ייעוץ עם בעלי העסק השונים, מקבלים הצעות מחיר, הולכים לטעימות ומבזבזים זמן יקר המלווה במתח רב במהלך כל ההכנות בנוסף להתרגשות הרבה שקיימת ממילא לקראת החתונה המתקרבת.

אנו בסטודיו Cell מזמינים אותך להתקדם למאה ה-21 עם עיצוב הזמנה לחתונה אונליין שיחסכו לך זמן, כסף וכאב ראש בדרך אל החופה.

יכול לעניין אותך גם:

טיפים לעיצוב הזמנה לחתונה אונליין

ישנם כמה מאפיינים שכדאי לחשוב עליהם בעיצוב ההזמנה שיסייעו לך להפוך אותה ליצירה ייחודית בעלת ערך כשלעצמה ועם אמירה אישית.

לא לחכות לרגע האחרון

זוגות רבים מוצאים את עצמם מתעכבים יותר משחשבו על עיצוב ההזמנה וההתלבטות היא רבה. על מנת למנוע מתח מיותר, מומלץ להתחיל בהכנות לפחות שלושה חודשים לפני החתונה.

גודל וצורת ההזמנה

לא כל הזמנה חייבת להיות מלבנית. הזמנה עם צורה מותאמת, או אפילו אליפסה פשוטה שעליה מודפסות, למשל, טבעות שלובות זו בזו, תמשוך את העין ותשבור את החזות המשעממת של ההזמנה המסורתית. הזמנה בגודל וצורה מעניינים. ניתן לעצב אותה גם כחפץ פונקציונאלי כמו סימניה מעוצבת. הזמנה כזו תישמר לאורך זמן, גם הרבה אחרי האירוע.

הקפדה על טקסט קריא

חשוב מאוד לעצב את הטקסט בהזמנה כך שיהיה מיושר למרכז. הדבר מאפשר לקרוא את המלל בצורה חלקה ונוחה על ההזמנה הקטנה והנראות תהיה אסתטית בהרבה. כמו כן, כאשר הטקסט ממורכז, ניתן להשקיע יותר בעיצוב השוליים.

צבעים ותבניות עיצוב

יש להתאים את צבעי הרקע ואת תבניות העיצוב לפונט שבחרנו. טקסט כהה על צבע כהה לא יהיה קריא. לעומת זאת, גוונים דומים מדי ייצרו מראה מונוכרומטי ומשעמם. לפני שמשתוללים בעיצוב חשוב לזכור, האורחים צריכים קודם כל לקרוא את התוכן. מומלץ לעצב בטוב טעם ובאופן אחיד.

המעטפה

חבל להשקיע כל כך בעיצוב ההזמנה ואז להכניסה למעטפה לבנה פשוטה. ניתן לסגנן את עיצוב וצבעי המעטפה באופן שיתכתב עם ההזמנה.

סטודיו Cell מספק שירות עיצוב הזמנה לחתונה אונליין

במשך כל תקופת פעילותנו, יצרו צוות הגרפיקאים המוכשרים והמנוסים שלנו מגוון עצום של עיצובים יפהפיים להזמנות לחתונה. אספנו תבניות עיצוב רבות מתוכן ניתן לבחור ולשלב אותן להזמנה מושלמת בדיוק כפי שדמיינת. באתר שלנו ניתן לבצע עיצוב הזמנה לחתונה אונליין ללא כל עלות או להסתייע באחד מהגרפיקאים שלנו בעלות של 80 ש"ח. צורת העבודה הייחודית שלנו מאפשרת לנו להציע לך מחיר אטרקטיבי של עד שקל אחד להזמנה!

לפרטים והזמנות ניתן לפנות עוד היום.