עיצוב הזמנה דיגיטלית ב50 ₪ בלבד רקעים מעוצבים לעיצוב ההזמנה חינם! משלוחים מהירים לכל הארץ

חתונות שישי זה הכי בכיף

החיים מלאים ברגעי אושר קטנים. לידה, זכייה קטנה בחישגד או סתם בורקס תרד בשעות הקטנות של הלילה. אבל חתונה? חתונה זה כבר השלב הבא. אין דבר נשגב יותר מלבשר לכל העולם שמצאת את הזיווג שלך, ולחגוג את זה בענק.

איתך ברגעים היפים..

בואו נודה בזה, כשמדברים על חתונות שישי זהו לא היום הראשון שחשבת עליו. האורחים ממהרים לריטואל העיתון-חלות-דגים, הדוד בטוח שעבדתם עליו ואיך מסבירים לכולם שאין כמו טבע כשמדובר בהחלפת שבועות. לפחות אפשר להתנחם בכך שההזמנות יצאו מדהימות.

Save the date

לנו בסטודיו Cell לא משנה באיזה יום בחרת לחגוג, הגרפיקאים שלנו יעצבו לך את ההזמנה המושלמת שתקלע בדיוק לטעמך. וינטג' מגניב, פרחים צבעוניים או סתם קלאסי – רק להיכנס ולבחור (אפשר ממש עכשיו).

יכול לעניין אותך גם:

אין כמו טאצ' אישי

רוצה להוציא את הצד היצירתי שבך? אצלנו ניתן לעצב הזמנות בעצמך! לפי ראות עיניך ניתן להוסיף, להוריד ולשנות את הסגנון לסגנון המתאים לך. יצירתיות היא לא הצד החזק שלך? לא בעיה, אנחנו נעצב בעבורך הזמנה מושלמת.

ומה עם הדודה מבית שאן?

אין לך מה לדאוג, סטודיו Cell יעצב בעבורך הזמנות דיגיטליות בכל סגנון שתבחר, כך לאף דודה לא יהיה תירוץ להתחמק, חתונות שישי? מגיעים! ניתן לשלוח את ההזמנות בדוא"ל ובוואטסאפ בקובץ PDF. יותר קל מזה אין.

איך זה עובד?

התהליך הוא פשוט: עיצוב ההזמנות נעשה אונליין, לאחריו מגיעים לאופן התשלום, למספר הרצוי, וזהו. ההזמנות בדרכן אליך. כזה פשוט. במקרה שלא ניחנת בידע טכני, ניתן להתקשר אלינו ואנו נעצב לך הזמנה לפי רצונך.

קבלו את הנבחרת

לנוחיותך, צוות האתר קיבץ את מיטב ההזמנות אשר נבחרו הכי הרבה פעמים על ידי לקוחותינו. מצאת כוכב בנבחרת אבל עדיין חסר לך הטאצ' האישי? אין שום בעיה. צוות האתר ישמח ליצור לך הזמנה כזו ללא תוספת תשלום, גם בחמישי בערב. הכמות לא משנה. עבור חתונות שישי הוא לא היום החופשי שלנו.

יוקרה, רבותיי.

סטודיו Cell מתמחה ביצירת הזמנות יוקרתיות תוך שימוש בסוג נייר ייחודי המעניק מראה יוקרתי ומנצנץ להזמנה שקשה להתעלם ממנה. שווה להיכנס ולבדוק את הזמנות היוקרה, אולי אחת ההזמנות תקרוץ לך. אולי כאן המקום לציין שאנחנו עושים גם הזמנות עם חיתוך לייזר?

תן למספרים לדבר

גם את זה צריך. אז ככה: החל מ300 הזמנות ומעלה, כל הזמנה תעלה לך שקל אחד בלבד. שליחת הזמנות תיעשה עד ארבעה ימי עסקים והדפסת ההזמנות עד שלושה ימי עסקים. עלות 100 הזמנות תעלה לך החל מ170 שקלים.

אנחנו חושבים שאין לך על מה להתלבט יותר. זה ברור שהזמנות לחתונה עושים רק אצל סטודיו Cell, בנוחות ובמהירות מהבית, ובמחיר מצחיק. לעיצוב הזמנה מותאמת אישית ניתן להיכנס לאתר ולהתחיל לעצב הזמנה כבר עכשיו.