עיצוב הזמנה דיגיטלית ב50 ₪ בלבד רקעים מעוצבים לעיצוב ההזמנה חינם! משלוחים מהירים לכל הארץ

מגנטים להזמנות לחתונה

לפני הדפסתם של ההזמנות לחתונה, כדאי לשקול להוסיף מגנט לכל הזמנה כמו כן מצגת לבת מצווה או מצגת לבר מצווה, מגנטים להזמנות נועדו לתת תזכורת לאורחים שלכם לגבי תאריך האירוע. עיצוב הזמנות לחתונה נועדו ליידע את המוזמנים לגבי מיקום ותאריך האירוע, אך המוזמנים לא תמיד שומרים את ההזמנה וזורקים אותה. הוספת מגנט שיתלה על המקרר יהיה תזכורת מצוינת. בנוסף מספר המגנטים לא חייב להיות זהה למספר ההזמנות, המוזמנים הקרובים שלכם בודאי יזכרו את תאריך החתונה, המגנטים נועדו יותר למוזמנים הרחוקים, אלה שלא יוצא לכם לדבר אתם הרבה, בשל הסיבות האלה כדאי להוסיף מגנט תזכורת קטן שיועיל למוזמנים לזכור
את תאריך האירוע.

סוגי נייר

בשוק יש מספר רק של ניירות המתאימים להזמנות לחתונה, ובראשם שתי סוגי נייר ייחודים להזמנות נייר הפנינה ונייר כרומו, נייר הכרומו זול יותר לעומת נייר הפנינה, אם בחרתם הזמנות לחתונה עם תמונה שלכם או ציור יהיה כדאי להדפיס אותה על נייר זה. לעומת זאת נייר הפנינה נותן מרקם מנצנץ ויוקרתי להזמנה, אם מה שתרצו לשדר בחתונה שלכם הוא מראה קלאסי ויוקרתי אז עדיף לכם להשתמש בנייר הזה, הזמנות יוקרתיות לחתונה מודפסות אך ורק על נייר הפנינה.

האם להשקיע בבחירת הזמנות לחתונה

הזמנות לחתונה הם הפנים של החתונה, כדאי להתאים את סגנון ההזמנה לסגנון האירוע. הזמנות לחתונה באים במספר רק של סגנונות יש הזמנות לחתונה יוקרתיות וקלאסיות ויש הזמנות סטנדרטיות או הומוריסטיות. בנוסף בבחירת הזמנות לחתונה יש לקחת מספר פרמטרים המשפיעים על סגנון ההזמנה למשל סוגי הנייר שבהם משתמשים להדפסה.